روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی! استاندار محترم گیلان

اظهارات تامل برانگیز حضرتعالی در رسانه های مختلف را مطالعه کردم، بدواً پس از تاسف فراوان که چگونه ممکن است نماینده عالی دولت در گیلان و استاندار یک استان با ادبیاتی این چنین رسانه ها را مورد خطاب قرار دهد، هرچه سعی کردم که سکوت کنم، نتوانستم! جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم دولت تدبیر و امید و اعتدال! در اظهارات تان برخی رسانه های استان (علی الظاهر دو رسانه مد نظر مبارک تان بود!) را "مریض" خطاب کردید!

جناب آقای استاندار!

بیمار و مریض رسانه ها نیستند. مریض وضعیت اشتغال ِبیمار استانی که از بی تدبیری و سهل انگاری برخی مدیران مدعی تدبیر در سالهای گذشته، امروزه گیلان را در رتبه سوم بیکاری کشور قرار داده اند! مریض وضعیت اقتصادی 700 خبرنگار زحمتکشی است که بدون هیچ آینده شغلی خالصانه در جهت توسعه استان قلم می زنند و میزان حقوق حضرتعالی از دولت مکرمه!! تدبیر و امید برابری می کند با در آمد کلِ بخش قابل توجهی از این 700 نفر! کسانی که حتی از بدیهی ترین حقوق و مزایا همچون بیمه محروم اند!

 آیا از اوضاع معیشت و زندگی آنها اطلاع دارید؟ می دانید برخی از همین اهالی رسانه در تامین هزینه های اولیه رسانه شان نظیر دستمزد صفحه بندی، خرید کاغذ، شارژ اینترنت و حتی پرداخت ایاب و ذهاب به خبرنگاران و... عاجز اند!

آقای استاندار! به راستی وسعت دیدتان در مریضی های بی حد و اندازه استان به دو رسانه ختم شد؟ آیا ورشکستگی کارخانجات، آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج، آمار تامل برانگیز بزه های اجتماعی در افراد تحصیلکرده، کاهش سن اعتیاد، تورم، بی انگیزگی جوانان به زندگی و ده ها مریضی استان که تبدیل به سرطانی بد خیم شده اند را ندیدید؟!

جناب آقای نجفی!

آیا تا کنون وقت مبارک تان را جهت بازدید از محلات حاشیه نشین شهر و روستاهای دور افتاده گیلان گذاشته اید؟ تاکنون فرصت کرده اید سری به راهروهای دادگاه های انقلاب بزنید؟ و ملاحظه فرموده اید چندین جوان تحصیلکرده و یا اهل فن از روی ناچاری و تنگدستی به دلیل بی کاری به فساد کشیده شده اند!؟ آقای استاندار! در گزارش های محرمانه ای که به حضرتعالی می رسد از وضعیت دهشتناک برخی زنان سرپرست خانوار که جهت امرار معاش در استان، همین استانی که شما استاندار آن هستید! ناچارند دست به هرکاری بزنند چیزی به عرض تان رسانده اند؟!؟

براستی زمانی که پشت ماشین شیشه دودی استانداری و به همراه محافظان زحمتکش تان در سطح شهر عبور و مرور می کنید، چشمان تان به کاغذ های تایپ شده و گاه دست نویس !! از فروش کلیه و قرینه چشم!! که روی دیوار ها نصب است توجه کرده اید؟

استاندار محبوب دولت تدبیر و امید در گیلان! شما نماینده عالی دولت در استان هستید و حقوق می گیرید و رسالت و شاید عقیده قلبی تان دفاع از عملکرد و دولت و وزرای آن باشد، اما رسانه ها بر مبنای دیدگاه، نظر و صلاحدید خود، مختار به دفاع و یا انتقاد از دولت هستند و نه شما، بلکه هیچ فرد دیگری حق تکلیف و یا تحمیل دفاع و یا چشم پوشی از انتقاد به رسانه ها را ندارد. مضاف بر آن، یقین بدانید رسانه های گیلان انصاف در بیان مسائل را بدون هرگونه اغماض و یا اغراض رعایت می کنند.

امیدواریم شما نیز نقد منصفانه بر عملکرد یک مدیر میانی در گیلان را به موجودیت و کلِ دولت یازدهم تعمیم ندهید و نقدهای منصفانه را در راستای تخریب و تفرقه افکنی تلقی نکنید. جناب آقای استاندار، ای کاش فقر و تنگدستی مردم مظلوم این استان را می دیدید و بعد از میان 400 رسانه مکتوب و مجازی در استان دو رسانه ای که از نظر مبارک تان مریض بودند و را جهت "مداوا"! و اعمال قانون به دادگاه معرفی می کردید، نه اینکه از تریبون استانداری آنهم با ادبیاتی تامل برانگیز آنگونه صحبت کنید.

آرش شعاع شرق_فعال رسانه ای


پیوند به سایت های: گیلان نو، گیلان تایمز، خبرگزاری سخنگو، گیلان نوین،

  • ۹۵/۰۴/۲۵

نظرات  (۵)

  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیزم
    در بحث داغ امروز سرباز صفر شرکت کنید
    نقد برنامه دورهمی؛ شوخی جنسی با مهمانان برنامه و کپی از برنامه هندی، نظر شما چیست؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1405
    http://sarbaz0.blog.ir
    حضور شما در بحث افتخار ماست
    التماس دعا
    جواب این ادمهای بی خاصیت را فقط و فقط تو باید بدهی بقیه نمیتوانند  اگر استاندار عرضه داشت استان به روز گرفتار نمیشد بزودی معزول خواهد شد  نترس تو و اقای باقری فریاد خدا برسر این افراد هستید از شماها میترسند
    جواب این ادمهای بی خاصیت را فقط و فقط تو باید بدهی بقیه نمیتوانند  اگر استاندار عرضه داشت استان به روز گرفتار نمیشد بزودی معزول خواهد شد  نترس تو و اقای باقری فریاد خدا برسر این افراد هستید از شماها میترسند
    جواب این ادمهای بی خاصیت را فقط و فقط تو باید بدهی بقیه نمیتوانند  اگر استاندار عرضه داشت استان به روز گرفتار نمیشد بزودی معزول خواهد شد  نترس تو و اقای باقری فریاد خدا برسر این افراد هستید از شماها میترسند
    دروووود بر نگاه تیزببنانه و قلم صریح شما.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">