روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق


                       


یادداشت/ آرش شعاع شرق: اگر به بررسی اجمالی  سایت ها و نشریات استان بپردازید، خواهید دید که موج انتقادات بر عملکرد شهردار روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

این انتقادات به حدی شدت یافته است که فارغ از کمپین های اعتراضی به عملکرد مجموعه شهرداری در شبکه های اجتماعی، حتا رسانه هایی که تا دیروز حامی سر سخت علی ثابت قدم بودند نیز لب به انتقاد گشوده اند. جالب تر اینکه در میان شورا نشینان نیز برخی از افرادی که برای شهردار شدن ثابت قدم به وی رای دادند نیز امروزه از امضاء کنندگان طرح سئوال و خواستار استیضاح وی هستند.

البته در این بین چند سایت خبری همچنان به حمایت های خود ادامه می دهند! که دلیل این حمایت های چشم بسته نیز کاملاً مشخص است و نیازی به توضیح ندارد! این رسانه های حامی شهردار از هرگونه حربه ای استفاده می کنند تا منتقدان شهردار را مخالف جلوه دهند!

این موضوع را به راحتی با نگاهی سر سری به سایت های آنها می توان دریافت! به کارگیری زیاد واژه "مخالفان شهردار" به جای "منتقدان عملکرد" و انتخاب تیترهای خاص و معنا دار مانند؛ "سناریوی جدید مخالفان شهردار کلید خورد!"، "ماجرای تمام نشدنی مخالفان شهردار"، "عضو شورای شهر رشت: من مخالفم!"، "همه مخالفان شهردار!"، "سایت های مخالف شهردار را بشناسید" و از این قبیل عناوین و اصطلاحات که در عملیات روانی خبر نویسی سالهاست منسوخ و نخ نما شده، شیوه هایی است که حامیان شهردار از آن بهره می برند!

اما آنچه در خصوص شورا و شهرداری باید دانست این است که اعضاء شورای شهر  ثابت کرده اند که در استقلال رای خود ثابت قدم تر از خیلی افراد بیرون مجموعه شورا بوده و آنهایی که تصمیم به استیضاح و عزل شهردار گرفته اند، هیچگاه اهل معامله نیستند و نخواهند بود، چرا که اگر این گونه بود، در دوساله شورا آنقدر موقعیت های طلایی برای اعضاء وجود داشت که بخواهند معامله ای انجام دهند.

به همین دلیل ادعای سهم خواهی منتقدان از مجموعه شهرداری کاملاً مردود و غیر قابل قبول است.

از سوی دیگر هیچگاه  نباید فراموش کرد که اعضاء شورای شهر در دو ساله گذشته همواره اثبات کردند که هیچگاه تسلیم جو سازی های جهت دار رسانه های خاص! نخواهند شد و اگر تصمیمی بگیرند، رسانه که هیچ حتا اگر عالی ترین مقامات مسئول هم ورود کنند، تاثیری در روند امور آنها نخواهد داشت.

عزل ابراهیم خلیلی از شهرداری رشت در آنهمه هجمه رسانه ای و انتخاب مسعود کاظمی به عنوان شهردار با آنهمه مخالفت های سیاسیون و چهره های مختلف استانی، گواهی صادق بر این این مدعا است که اعضاء شورای شهر ثابت قدم تر از آنند که برخی فکر می کنند.

با گذشت دو سال از عمر شورای شهر این موضوع کاملاً پر واضح است که اعضاء شورای شهر هیچگاه خلاف نظر شخصی و عقاید خود که البته در راستای منافع شهر است، اقدامی نخواهند کرد، ولو اینکه این ثابت قدمی آنها به اعادی بامزه، غیر حرفه ای و کارشناسی نشده انحلال شورای شهر!!(که برخی از رسانه های حامی شهردار آن را طرح کرده اند!)، به دلیل حق قانونی خود یعنی ماده72 و 73 قانون شوراها ختم شود.

  • ۹۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">