روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

شمال ما: در مراسم امروز تجلیل از خبرنگاران که در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد خبرنگاران یکی از پایگاه های خبری از گرفتن هدیه شهرداری امتناع کردند.

در این مراسم که توسط شهرداری و شورای شهر رشت برگزار شد، اسم یکی از خبرنگاران پایگاه خبری خزرآنلاین از لیست تجلیلی ها خارج شد که پس از مدتی با وساطت اعضای شورا مجددا نام وی به تجلیلی ها اضافه گردید اما وی و سردبیر این پایگاه خبری از گرفتن هدیه روز خبرنگار شهرداری رشت امتناع کردند.

این خبرنگار در وبلاگ شخصی اش به تشریح حرکت انتقادی اش پرداخت که در زیر آمده است:

ساعاتی پیش مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور برخی از اعضای شورای شهر، شهردار، رییس اداره ارشاد شهرستان رشت، دکتر یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی استانداری، دکتر حسین متقی طلب و برخی از مسئولان شهری  در مجتمع خاتم الانبیای رشت برگزار شد.

در این مراسم شهردار رشت در خصوص چگونگی انتخاب افراد برای تجلیل اذعان داشت: “امسال بنا داریم از رسانه هایی که نقد منصفانه می کنند تجلیل کنیم، رسانه هایی که مرا متهم به دروغگویی می کنند (اشاره به خبرمنتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی خزرآنلاین که به نقل از جمشیدی رییس شورای شهر رشت در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر گفته شده بود) تجلیل نمی شوند!

جالب اینجاست که بنا به گفته مشاورعالی رسانه ای شورای شهر رشت هادی طوماری؛” نام خبرنگار خزرآنلاین در لیست تجلیلی ها قرار داشت” حال به چه دلیل و توسط چه کسی این لیست نغییر نمود! جای بسی تامل است…

در طی مراسم جمشیدی چناری متوجه ماجرا می شود و مجدد نام خبرنگار خزرآنلاین در لیست تجلیلی ها قرار می گیرید که در همین بین شهردار رشت (شاید به نشانه اعتراض شاید برای کار کار دیگری!!!) سالن را برای دقایقی طولانی ترک می کند!!

در پایان هنگام اهدای جوایز وقتی نام خبرنگار خزرآنلاین برای گرفتن جایزه خوانده می شود وی به بالای سن می رود و با ادای احترام و تعظیم به مقام بالای خبرنگاران، بدون اینکه هدیه را تحویل بگیرد، پایین می آید!! که این موضوع  با تشویق حاضرین همراه شد…

البته اصرار و تقاضای رییس و سایر اعضای شورا و برخی از پیشکسوتان مطبوعات نیز بی اثر واقع شد و خبرنگار خزر از دریافت هدیه خودداری نمود.

در حاشیه این نشست آرش شعاع شرق خبرنگار معترض به برخی از خبرنگاران که دلیل این موضوع را جویا شدند گفت: ” بنده از شهرداری که آمار دروغ به مردم می دهد و خبرنگاران که قشر زحمتکش جامعه هستند را دروغگو خطاب می کند هدیه نمی خواهم.”

وی با انتقاد از دکتر رضا جمشیدی چناری گفت: ” آماری که آقای خلیلی شهردار رشت می گوید دروغ است را من از خودم در نیاوردم! حرفی بود که آقای جمشیدی ریاست محترم شورا در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا زدند! که انتظار می رفت اگر آمار ارایه شده شان درست می بود از حرفی که زدند دفاع می کردند نه اینکه بمانند و شاهد توهین ها و تهمت های آقای محمدابراهیم خلیلی، شهردار محترم به خبرنگاران آنهم در مراسم روز خبرنگار باشیم.”

پیوند به سایت های؛ شمال ما، خزرآنلاین،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">