روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت صبح امروز در حالی برگزار شد که خبرنگاران حاضر در جلسه در اعتراض به توهین های یکی از اعضای شورای شهر رشت جلسه را ترک کردند.

به گزارش خزرآنلاین به نقل از شمال ما، صبح امروز جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، در عمارت مرکزی این شورا برگزار شد. در این جلسه فاطمه شیرزاد با بیان اینکه از رسانه ها انتظار دارم که عملکرد مرا مورد نقد قرار دهند تصریح کرد: “اما این نقدها باید منصفانه باشد نه نقد غیر منصفانه!”

سخنگوی سابق شورای شهر رشت، در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: برخی از پایگاه های خبری که خودشان هم می دانند منظور من با چه کسی است! نقدهایی می کنند که دور از انصاف است.

سپس شیرزاد در اعتراض به رئیس کمیسیون فرهنگی از حضور دو تن از خبرنگاران در جلسه ابراز تعجب کرد و گفت: “مگر ما در کمیسیون فرهنگی خبرنگار نداریم!؟ یا شاید هم خبرنگار کمیسیون فرهنگی تغییر کرده است و من خبر ندارم!؟”

وی سپس خطاب به سردبیر یکی از پایگاه های خبری گفت: “اگر قرار است در جلسات کمیسیون حضور داشته باشید، انتظار داریم که اخبار کمیسیون و جلسات را بطور کامل در سایت تان درج کنید!”

در حین صحبت های این عضو شورای شهر رشت، سردبیر پایگاه خبری گیلان نو که به عنوان مهمان جلسه از سوی ریاست کمیسیون فرهنگی حاضر شده بود، گفت: “بنده به دعوت جناب نیکومنش در جلسه حاضر شدم و قرار بود که در خصوص، طرح تاریخچه محلات توضیحاتی ارایه دهم. حالا اگر از حضور ما نارحتید، مسئله ای نیست! جلسه را ترک می کنیم.”

سپس وی و یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در جلسه به نشانه اعتراض به تندرویی های اتفاق افتاده، جلسه را ترک کردند.

آرش شعاع شرق سردبیر پایگاه خبری گیلان نو در گفتگو با خبرنگار شمال ما، گفت: “متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر رشت با رفتارها و برخوردهای نادرست و ناصواب خود، جایگاه خبرنگاران را درک نکرده اند و بارها شاهد بوده ایم که نسبت به آنها بی احترامی شده است.”

وی ادامه داد: “برخی اعضای شورای شهر رشت، هنوز برخورد صحیح با خبرنگاران را بلد نیستند. سوال بنده از خانم شیرزاد این است که تعریفشان از نقد سازنده چیست؟ و اینکه ادعا می کنند که عملکردشان را مورد نقد قرار دهیم، چه عملکردی در طول این مدت حضور خود در شورا داشته اند که ما مورد نقد قرار دهیم؟!”

وی ادامه داد: “یک خبرنگار آزاد است، در چارچوب اخلاق و حرفه خود، هرگونه که بخواهد می تواند بنویسد و به هیچ فردی نباید برای خبرنگار و یا فرد رسانه ای تعیین تکلیف کند. مگر خبرنگاران، حقوق بگیر، فرمانبر و یا “خبربیار” اعضای شورای شهر هستند که بخواهند از آنها دستور بگیرند!؟”

سردبیر پایگاه خبری گیلان نو در خاتمه اظهار داشت: “امیدوارم این بار آخری باشد که عضوی از اعضای شورای شهر رشت به یک خبرنگار توهین می کند و انتظار داریم که ایشان و یا ریاست محترم شورای شهر بابت رفتار نادرست خانم شیرزاد عذرخواهی کنند.”

پیوند به سایت های؛ خزرآنلاین، شمال ما،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">