روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

چندی پیش دکتر ثابت قدم در مراسم معارفه معاون جدید حمل و نقل و ترافیک گفت:"ترافیک از دغدغه های این شهر محسوب می گردد و باید با تغییر نگرش های ترافیکی سعی در روان سازی ترافیک داشته باشیم "

...در روزهای آغازینی که کلنگ پروژه سنگ فرش خیابان اعلم الهدی به زمین خورد نقد ها و نظرات فراوانی توسط کارشناسان و صاحب نظران استان به این پروژه شد. یکی از همکاران ما در همین نشریه طی مقاله ای از شهردار سئوال کرده که برای رفع معضل ترافیک آیا به موازات چهار خیابان اصلی منتهی به شهرداری رشت (شاه سابق _ اعلم الهدی فعلی، پهلوی _ سابق روح الله خمینی فعلی، سعدی و رضاشاه سابق_ شریعتی فعلی) که قرار است سنگفرش شود خیابان جدیدی احداث خواهد شد؟ که هیچ گونه پاسخی به آن داده نشد. از طرفی شهرداری در اقدامی عجیب به تعریض برخی از خیابانها و کوچک کردن پیاده رو هایی کرد که آمد و شد عابران پیاده زیاد است، مانند خیابان بیستون حد فاصل پاساژ بزرگمهر تا سبزه میدان، که این موضوع منجر گردیده که عابران پیاده برای عبور و مرور به جای پیاده رو در طول خیابان راه بروند که باز موجب ترافیک شده است.

...مخلص کلام اینکه آقای شهردار آیا فکر نمی کنید معضلی که همیشه در تمامی نشست‌ها و سخنرانی‌های تان از آن دم می‌زنید را خودتان به وجود آوردید و از وقتی که به عنوان شهردار انتخاب شدید معضل ترافیک رشت بیشتر شده و با این ایده ها و طرح‌های غیرکارشناسی در آینده بیشتر نیز خواهد شد؟

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">