روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

کاشف اسرار-پایگاه خبری،تحلیلی و اطلاع رسانی “گیلان نو”در روز جاری ،خبری را با تیتر:نامه آرش شعاع شرق به فاطمه قدیمی حرفه مدیر روابط عمومی شهرداری رشت“را بر روی خروجی خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،آرش شعاع شرق، در این نامه به استناد به مواد ۲ و ۵ قانون مطبوعات در راستای “کسب و انتشار اخبار داخلی “و مواد ۲،۸ و ۱۰ قانون دسترسی آزاد به اطلاعات؛درخواست ارائه اسنادی را کرده است.

photo_2016-11-02_23-47-08

با مداقه در نامه مدیرمسئول پایگاه خبری “گیلان نو”و مطابقت با تبصره های مواد ۲ و ۳  قانون مطبوعات ،النهایه به این استنتاج دست خواهیم یافت:

نشریه‌ای که بدون اخذ پروانه از هیأت نظارت بر مطبوعات منتشر گردد از شمول قانون مطبوعات خارج بوده و تابع قوانین عمومی  بوده و “کلیه نشریات الکترونیکی مشمول مواد این قانون است”.

photo_2016-11-02_23-47-22photo_2016-11-02_23-47-17

النهایه،آرش شعاع شرق می تواند طبق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات،نسبت به  درخواست دریافت اسناد اقدام کند،اگر هم ازهیات نظارت بر مطبوعات؛ دارای مجوز بوده تا تابع قانون مطبوعات باشد،آن را منتشر کند.

از جمله سوابق کاری این روزنامه نگار می توان به اشتغال به کار در پایگاه خبری”خزربرخط”اشاره کرد./پایان پیام.

پیوند به پایگاه خبری؛ کاشف اسرار،

  • ۹۵/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">