روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

سلامی چو بوی خوش آشنایی

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۸۷، ۰۹:۳۱ ب.ظ
به نام خداوند بخشنده و مهربان

من آرش شعاع شرق هستم. روزنامه نگار و سردبیر پایگاه خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی گیلان نو، در این وبلاگ سعی دارم مهمترین رویدادهای خبری و اتفاقات روزانه ام را بنویسم.

مبنای راه اندازی این روزنوشت بر این است که در این وبلاگ، جدای از نوع نگارش حرفه ای خبر و خبرنگاری، با زبانی ساده خاطرات، اتفاقات مهمِ خوب و حتا بدی که در روز برایم  به وقوع می پیوندد را بارگزاری کنم.
پس لطفاً با من همراه باشید.
ارادتمند: آرش شعاع شرق


  • ۸۷/۰۱/۰۱

آرش شعاع شرق

نظرات  (۱)

موفق باشید برادر خوب من.
پاسخ:
متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">