روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

شعری برای "گیلان نو"

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

شعری از شایان سیرتی در وصف سایت گیلان نو، به مدیر مسئولی آرش شعاع شرق:



گیلان اگر نو بوده با بیش و کم من

این کرکره بالاست مثل پرچم من
از جنگلی ها موطن من را بپرسید
بی حد و بی مرز است گرچه عالم من
هرجا سری سبز است یا الله یا عشق
هر جا زبان سرخ است اسم اعظم من  
حوا به حوا سیب میخوردیم یک روز
ای داد از دست تبار آدم من
از دوست خنجر خورده ام از یار تیپا
ای کاش دشمن بود دیگر، همدم من...
هرجا که زخمی بود خوردم نارفیقان
دست شما کی بوده جایی مرهم من...
پایین نمی آید به زور فحش حتی
این کرکره بالاست مثل پرچم من...
15تیر95
  • ۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۲)

  • یه کنکوری
  • سلام دوست عزیز
    در صورت تمایل بلاگ منو لینک و دنبال کنید
    و خبر بدید تا منم شمارو لینک و دنبال کنم
    باتشکر :)
    درووووود بر شایان عزییییییییز 😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">