روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

خبر منتشره در تابناک گیلان درخصوص آرش شعاع شرق

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

چندی پیش پایگاه خبری تابناک گیلان با انتشار خبری تحت عنوان "دادگاهی شدن خبرنگار جنجالی"، مطالبی را تلویحاً و تصریحاً به اینجانب نسبت داد. از آنجایی که مبنای راه اندازی این وبگاه، درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است و مقرر شد کلیه مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شودنیز در آن بارگذاری شود، مطلب یاد شده را فارغ از هرگونه دفاع و یا رد برای نمایش خوانندگان گرامی منتشر می نماید و قضاوت را بر آنان واگذار می کند.

n908_آرش-شعاع-شرق-تابناک-گیلان.png

تابناک گیلان: برابر اخبار واصله، این فرد از مسئول یک پایگاه خبری بدون مجوز ، شکایت کرد!

آرش.ش خبرنگاری که سابقه اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام را دارد و هتاکی های بسیاری را نسبت به مسئولین نظام جمهوری اسلامی داشته است و رابطه ای نیز با رسانه های ضد نظام و انقلاب دارد ، طبق احضاریه ای که از سوی شعبه چهارم دادسرای عمومی انقلاب شهرستان رشت دارد به اتهام "افترا” باید در دادگاه پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشد.

وی که در بین فعالان رسانه ای و طیف مردمی به اصلاح طلب فاسد شهره است،بنا به اظهار بسیاری از سربازان گمنام اقا امام زمان و بسیجیان عرصه جنگ نرم و مبارزان فتنه وی در حوادث ناگوار سال ۸۸ حضور چشمگیری داشته و در درگیری های سال ۸۸ اتش بیار معرکه بوده است و در تخریب شیشه های مغازه، ضرب و شتم سربازان نیروی انتظامی و حمله و زخمی کردن بسیجیان مدافع ولایت نقش اساسی و محوری داشته است.

چندی پیش این به اصطلاح خبرنگار ، توهین های زننده ای را در قالب یک متن به این مدیر خادم منتشر کرده بود. که توسط مراجع ذیصلاح در دست پیگیری است که امیدواریم در این مرحله نماینده دلواپس رشت همانند سنوات قبل بنفع این فرد فاسد ورود ننماید و مداخله قضایی نکند تا مسولین بتوانند با وی که فردی هتاک و لجام گسیخته است به سزای اعمال غیر اخلاقی اش برسانند...


قضاوت با خوانندگان گرامی...

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">