روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

یادداشت/ آرش شعاع شرق: سیدرضا موسوی روزان عضو شورای شهر رشت در گفتگو با یک سایت محلی، شهردار را تشویق به شکایت از همکاران شورایی خود کرد و در اقدام عجیبی از دستگاه قضایی خواست تا همکار شورای خود را تحت تعقیب قرار دهد.


گفتگوی موسوی روزان با یک سایت خبری، و اظهارات وی، انتقادات گسترده ای را در بین اعضای شورای شهر رشت رقم زد تا جایی که شنیده می شود شورانشینان دیگر تمایلی به ریاست روزان در سال سوم شورا ندارند و حالا اسماعیل حاجی پور و با فاصله بیشتر از امیرحسین علوی گزینه های جدی شورانشینان برای ریاست شورای رشت در سال سوم هستند.
به احتمال زیاد روزان نیز به دلیل دوستی نزدیک به حاجی پور رأی دهد تا ریاست حاجی پور قطعی تر شود. گفتگوی ویژه روزان با یکی از سایتهای محلی سبب شد تا سئوالات زیادی در ذهن مردم و شورایی ها مطرح شود تا موسوی روزان در خصوص این سئوالات روشنگری کند:

۱-بسیاری از شهروندان و برخی از اعضاء شورا می پرسند آیا نگهبانان بکارگرفته شده در پارک مفاخر رشت نسبت و یا دوستی با شما دارند؟

۲- چرا در حالیکه در صحن شورا به سخنان محمدعلی رفیعی نودهی عضو حقوقدان شورا و وکیل پایه یک دادگستری هیچ اعتراضی نداشتید (فیلم و صوت جلسه موجود است) اعتراض تان را به گونه ای خاص رسانه ای کردید؟ آیا این روش برخلاف همدلی و همزبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیست؟ و آیا شکایت از یک دیگر، مغایر با اظهارات حضرتعالی در نطق های همیشگی و مصاحبه های تان نیست؟!

۳- آن زمان که شهردار رشت شهروندان دلواپس و منتقد را " ابله" نامید چرا سکوت پیشه کردید؟! در حالیکه صوت شهردار نیز رسانه ای شد! آیا توهین به شهروندان فهیم، ارزشمند و فرهیخته کلانشهر رشت را نیازمند واکنش ندانستید؟

۴- در گفتگوی تان سعی بر امنیتی کردن موضوع انتقاد به شهردار رشت داشتید! لطفاً اگر مقدور است توضیح دهید که آیا شهردار رشت مراحل استعلام از دستگاههای نظارتی را طی نموده یا با استفاده از اختیارت قانونی وزیر، شهردار رشت شده اند!؟

۵- لطفا برای شهروندان رشت فرق بین شورای مردم و وکیل شهردار بودن را توضیح دهید؟

 ۶- چرا در خصوص توهین فاطمه شیرزاد عضو شورای رشت به خبرنگار سیمای رشت پرس در آستانه روز خبرنگار سکوت کردید؟! آیا خبرنگاران زحمتکش از شهردار رشت برایتان مهمترند!؟

۷- در خصوص پاداش ۵۰ میلیون ریالی و حق الجلسه هایتان در صورت صلاحدید لطفا شفاف سازی بفرمایید؟

۸- سعی در دفاع همه جانبه از آقای شهردار داشتید! لطفا توضیح دهید که آیا حذف نیروهای ارزشی در شهرداری رشت برایتان اهمیتی دارد یا خیر؟ دلیل سکوتتان چیست؟

۹- جناب روزان، شهردار رشت در حال جویدن آدامس وارد صحن شورا شد( فیلم موجود است) آیا این توهین به مردم رشت و شوراییها نیست؟؟؟

۱۰- درخصوص رفت و آمدهای هفتگی حضرتعالی از رشت به قزوین بارها یکی از اعضاء انتقاداتی داشته اند! لطفاً جهت تنویر افکار عمومی به مردم شریف و فهیم رشت اعلام فرمایید از کدام وسیله ایاب و ذهاب استفاده می کنید؟

جناب آقای روزان نکات برجسته ای دارند و باید به پیگیری ایشان به پرونده های مالی افراد سرپرست خانوار و نیازمندان و محرومان رشت به صورت ویژه اشاره کنیم.
جناب روزان! لطفا کمی همانند جناب اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی شهرستان رشت و عضو رشتی ( و معروف به مشتی و بامرام)شورا واقع بینانه تر به موضوعات بپردازید!
البته ماهم از اینکه جنابعالی نتوانستید آرای تان را برای ریاست شورا حفظ کنید ناراحتیم، ولی همچنان برای تان آرزوی توفیق داریم و چه کنیم که تقدیر چنین بادا...

منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی گیلان نو

  • ۹۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">