روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

گیلان نو/ دیروز و در جلسه علنی شورای شهر رشت، محمود باقری خطیبانی اقدام به رونمایی از کتاب 210 صفحه ای نمود که شهرداری رشت آن را در راستای واکاوی اخبار سه سایت خزرآنلاین، صبح مشرق و گیلان نو منتشر کرده بود.


شهردار میانسال رشت در اقدامی تامل برانگیز با انتشار کتاب " خط بحران و التهاب"! و ارسال نامه ای که از نظر می گذرانید به یکی از مقامات عالی استان،سه پایگاه خبری گیلان نو، صبح مشرق و خزرآنلاین را رسانه هایی با خط فکری سیاه خواند!

در این نامه انتقاد به روند اجرای طرح پیاده راه سازی، مترادف با انتقاد به روند فرآیند توسعه شهری عنوان شده و چنین وانمود شده است که هرگونه انتقاد به عملکرد شهرداری رشت در جهت اهداف دشمنان نظام می باشد!

۵

نگارنده در قسمت دیگری از این نامه با تلاشی خنده دار و مضحک سعی می کند تا این خط رسانه ای متشکل از سه سایت مذکور را در برابر شخص استاندار قرار دهد و می نویسد: این خط رسانه ای با هدف قراردادن ناکارآمدی مدیریت استان به دنبال فضاسازی کاذب جهت مشوش نمودن اذهان عمومی و در نهایت ناامنی اجتماعی و روانی است!


پیوند به سایت های:گیلان نو، گیلان تایمز، گیلان نوین،

نظرات  (۱)

 «میلادی بهجت افرین»                                           ۲۸ اردیبهشت  سال ۱۳۷۰  نابغه ای در خاندان شعاع شرق دیده بر گیتی گشود که اکنون  نامش چون خورشید ی جاودان در سپهر  فرهنگ وادب گیلان  می درخشد «ارش شعاع شرق»  تا امروز ۲۵  بهار را سپری نموده است  میراث  بی نظیری که از خود در طول بهاران  عمرش باقی گذارده  تحسین برانگیز است  . ارش فروغی از عالم اندیشه ٬ا گاهی ٬اصالت٬ ازادگی٬وارستگی و ایمان ودر یک جمله  مایه ی مباهات ومسرت  گیلانیان بویژه نسل جوان است . یگانه خورشید بی همتای  استان گیلان که افول نخواهد داشت.  ارش احیا وحراست از تاریخ وفرهنگ وهنر سرزمینش را بالا ترین رسالت خویش می داند .  اما نوک قلمش چون خاری است در چشم  برخی جاه طلبان مستبدی است که افت اجتما عندو سخن راستین بر نمی تا بند «ارش شاه بیت غزلی از غزلهای خداوند در اردی بهشت زمینیان است که پژ مردن را در ان راهی نیست با نام ارش  نام خاندان شعاع شرق تا همیشه زمان بر تارک اندیشه و ایمان واگاهی  ٬جاودانه خواهد درخشید او فرزند خلف وراستین «استاد عباس شعاع شرق» سرو قامت دوران دفاع مقدس  است  که با  جهاد  عاشقانه وعارفا نه اش ٬زیبا ترین حماسه ی جاوید را در صحیفه تاریخ گیلان رقم زد .  از این روی ضمن تقدیم خالصانه ترین  شاد باش ها به مناسبت میلاد  سراسر نور و سرور یکتا  اسوه بیداری و اگاهی گیلان «ارش عزیز» به خاندان ارجمند شعاع شرق ٬ بهجتی بی پایان و ایامی فیروزمند در پناه ایزد منان  برایش ارزومندم___نوا مینوی /_املش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">