روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی رغم اینکه فرمانداری هادستگاه قضائی , سازمان های امنیتی و نیروی انتظامی نهایت تلاش خود را برای مقابله با دلالان خرید و فروش آرا به کار بسته است اما متاسفانه همچنان شاهد جولان متخلفان در حال خرید رای هستیم.

http://diyarmirza.ir/wp-content/uploads/2016/02/zarfUntitled.jpg

کانال تلگرامی شبنامه الکترونیک « گیلان نو»

از سوی دیگر دوتن از خبرنگارنما های وابسته به جریان انحرافی که ید طولایی در ارسال شایعات و نشر اکاذیب دارند و یکی از آنها نیز حتی تا ۲۴ ساعت قبل به دلایل امنیتی در بازداشت به سر می برده است ادعا کرده اند که برادر نماینده رشت در حال خرید آرا بازداشت شده است در حالیکه این خبر از پایه و اساس کذب بوده و در ادامه خبرهای دروغ جریان وابسته به فتنه گران داخلی و خارجی می باشد.


امید است مسئولان محترم قضایی هر چه سریعتر با عوامل ارسال این شایعات که هدفی جز ایجاد فتنه در انتخابات را ندارند برخورد جدی نمایند.

پیوند به پایگاه خبری؛ دیارمیرزا،

نظرات  (۱)

  • سرباز ولایت
  • مرگ بر فتنه گر................مرگ بر منافق..................مرگ بر ضد ولایت فقیه............. درود بر امام خامنه ای ................ چشم فتنه و فتنه گران کور بیاری خداوند تبارک و تعالی و زعامت رهبر کبیر انقلاب امام خامنه حفظ الله تعالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">