روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

نمایش "دختری درغبار" به روی صحنه می رود

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایش دختری در غبار به کارگردانی و نویسندگی " علیرضا پارسی " کاری از " گروه تئاتر خورشید " به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی در مصاحبه با رسانه ها افزود: در این نمایش  از 26 تا 30 خرداد ماه ساعت هفت عصر در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء (ص) به روی صحنه خواهد رفت.

وی اظهارداشت: در این نمایش هنرمندانی چون اکبر محبوبی فر، الهه فرخی، فریبرز زیده سرایی، مریم همرنگ، عباس دلیری و امین حسین زاده  نقش آفرینی می کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: شقایق جوادپور (منشی صحنه)، اشکان نیک روش (دستیار صحنه)، مرتضی زحمتکش (مدیر صحنه)، خورشید محب پور (طراح لباس)، آرش شعاع شرق ( طراح بروشور)، مرتضی زحمتکش ( طراح پوستر)، محمد شکوری (انتخاب، اجرای موسیقی و نور)، سحر جعفری و رضا اخلاقی (اجرای گریم) و اشکان نیک روش ( طراح دکور) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش سرگذشت دختری به نام " گلنار " را روایت می کند که نامادری اش با حیله و نیرنگ سعی دارد تا شوهرش را وادار سازد، " گلنار " را به عقد مرد میانسالی به نام " چنگیز " که راننده کامیون است در آورَد. سر انجام پس از مخالفت پدر، نامادری تصمیم می گیرد بر اذیّت و آزار " گلنار" بیافزاید.

" گلنار " در گنجه اتاق عروسکی به نام " گل پسر" دارد که هر وقت غصه دار می شود و یا دلش می گیرد با او صحبت و درد دل می کند و رازش را در میان می گذارد، روزی عروسک به آدم تبدیل می شود و ...

پیوند به سایت های: خبرگزاری مهر، هنرآنلاین، ایرنا، دیارباران، بانی فیلم، خبرگزاری آریا، ایران تئاتر،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">