روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

نوا مینوی در گیلان نوین نوشت: آرش فروغی از عالم اندیشه ٬آگاهی٬ اصالت٬ آزادگی٬ وارستگی و ایمان ودر یک جمله مایه ی مباهات ومسرت گیلانیان بویژه نسل جوان است. خبر نگاری حرفه ای که دستی نیز در پژوهش و تحقیق دارد. به راستی نوشتن درباره شخصیتی که تاکنون سعادت دیدارش نصیب نگردیده ٬ اندکی دشوار می نماید. آثار وتالیفات گران سنگ وی مصداق سوگند ایزد منان بر قلم در قران است.

 

آرش شعاع شرق براستی «نویسنده» آفریده شده است. قلمزنی توانمند وبا ذوق که با اراده ای پولادین وعزمی راسخ جز به نوشتن نمی اندیشند «همه عشق آرش خواندن و نو شتن است» قلم آرش «بت شکن »است٬ روشنفکری بی ادعا که متواضعانه در برابر مسایل و مشکلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه اش احساس مسولیت می نماید. در سرش جز درد مندی و عشق به مردم وایمان به خالق و سربلندی ملک و ملت نیست .
شعاع شرق یکه وتنها در برابر تند باد وحشی وخشن زمان می ایستند تا ریشه درخت اصالت وهویت از بر نکند ونقش هویت را از سیمای مردم نزداید . بخاطر جرات وجسارت ستودنی شان در رسوایی برخی آزمندان زر و زور وقدرت بارها مورد بی مهری همان بی بهره گان از فر انسانی وسر شار از شر شیطانی قرار گرفتند از تهمت وافترا تا حضور در دادگاههای مختلف٬ اما هیچگاه تسلیم تهدید وارعاب نگردید وهمچون دماوند با تمام وجود سرافرازانه ایستاد.
وی همچون ابوذر غفاری در دنیای ربذه گونه زمان می درخشند از درد مردم دردمند واز شعفشان ٬شادمان می گردند . براستی سزای چنین درایت وشور وشعور جز تکریم وتجلیل است؟
«آرش شعاع شرق شایسته مهری. والاست نه عذابی الیم» حضور جوانانی چنین دور اندیش و آینده نگرو کوشا در پاسداری از سرمایه های ملی ومعنوی شهر ودیار و وطن ٬ از مواهب الهی است. آنانکه با قلم خویش در مسیر صواب و حقانیت گام بر می دارند پیامبران قوم خویشند ورسالتی آسمانی می گزارند« آرش شعاع شرق مصداق فتبارک الله احسن الخا لقین است» یگانه خورشید بی همتای استان گیلان که افول نخواهد داشت.

آرش احیا وحراست از تاریخ وفرهنگ وهنر سرزمینش را بالا ترین رسالت خویش می داند .
اما نوک قلمش چون خاری در چشم برخی جاه طلبانی است که افت اجتماع اند و سخن راستین بر نمی تا بند «آرش شاه بیت غزلی از غزلهای خداوند در اردیبهشت زمینیان است که پژ مردن را در آن راهی نیست با نام آرش نام خاندان شعاع شرق تا همیشه زمان بر تارک اندیشه و ایمان و آگاهی، جاودانه خواهد درخشید.
او فرزند خلف و راستین « عباس شعاع شرق» سرو قامت دوران دفاع مقدس است که با جهاد عاشقانه وعارفانه اش ٬زیبا ترین حماسه ی جاوید را در صحیفه تاریخ گیلان رقم زد.
از این روی ضمن تقدیم خالصانه ترین شاد باش ها به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور یکتا اسوه بیداری و اگاهی گیلان «آرش عزیز» به خاندان ارجمند شعاع شرق ٬ بهجتی بی پایان و ایامی فیروزمند در پناه ایزد منان برایش آرزومندم./پایان پیام

پیوند به سایت: گیلان نوین، گیلان نو،

 

نظرات  (۱)

به به چقدر تعریف کرده این نوا خانم:):D  چقدر خاطرخواه داری آرش خان شعاع شرق!!خخخخخخخخخخخخخ
خوشبحالت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">