روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

رشت - خبرگزاری مهر: مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان گفت: در یک اقدام فرهنگی 99 برگ سند ثبتی از سوی مصطفی غلامی استاد سرایی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباس نژاد کارسیدانی ظهر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام اینکه اسناد خطی موجود از سوی گروه تئاتر لوتوس جمع‌ آوری‌ شده است، افزود: این اسناد راویان تاریخ و فرهنگ غنی مردم گیلان است.

وی اظهار داشت: اسناد مزبور در راستای حفظ و نگهداری صحیح در اختیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی و استان قرار گرفت که در مقابل این اقدام فرهنگی سازمان متعهد شد تصویر تمامی اسناد اهدایی را تدوین و به همراه اصل اسناد در آرشیو ملی گیلان‌ ثبت کند.

عباس نژاد کارسیدانی ادامه داد: این گروه با کار فرهنگی خود علاوه بر جلوگیری از خطر نابودی این اسناد باعث وزین تر شدن آرشیو ملی استان خود و همچنین مسبب استفاده هزاران پژوهشگر از این اسناد در سراسر جهان شدند.

وی افزود: با توجه به گذشت مدت زمان کوتاهی از عمر سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گیلان تاکنون از سوی مردم استان اسناد و نسخ خطی زیادی به این سازمان اهدا که نشانه اعتقاد و اعتماد مردم به سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان گفت: همچنین در هفته آینده از یک مجموعه بسیار نفیس و بی ‌نظیر نسخ خطی مورد اهدا به سازمان رونمایی می ‌شود.

وی اظهار داشت: این مراسم با حضور مدیران فرهنگی و استان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و مجموعه مزبور نفیس غنای فرهنگی و مذهبی گیلان را به همگان اثبات خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه از مصطفی غلامی استاد سرایی، آرش شعاع شرق، حسین گلی، سعید ایرجی، مصطفی جعفری و خانم سمیه جاه‌ طلب در راستای اقدام فرهنگی مورد نظر تقدیر شد.
پیوند به سایت های: خبرگزاری مهر، پایگاه خبری امرولله،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">