روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

به گزارش گیلان تایمز ، در هفتمین روز درگذشت استاد احمد سیگارچی صومعه سرایی از میان پیام های صادره از سوی چهره های مختلف، پیام تسلیت آرش شعاع شرق سردبیر پایگاه خبری گیلان نو توسط خانواده آن مرحوم، انتخاب و قرائت شد.


مراسم خاک سپاری استاد سیگارچی

متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت هنرمند فقید موسیقی گیلان استاد احمد سیگارچی صومعه سرایی ضایعه ای درناک و جبران ناپذیر، نه تنها برای اهالی موسیقی گیلان، بلکه دردی جانکاه برای جامعه موسیقی ایران است.

معلمی که علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان، نیم قرن از عمر خود را صرف یادگیری و آموزش هنر موسیقی کرد و در این راه شخصیت هایی را تحویل جامعه داد که امروزه هر کدام زبانزد عام و اهل نظر در موسیقی گیلان هستند.

استاد احمد سیگارچی اگر چه در دهه پایانی عمر خود با از دست دادن فرزند و سایر مشکلات خانوادگی به بیماری های خاص مبتلا شد، اما برخی کج رویی ها و بد اخلاقی هایی که برخی از رسانه ها بر وی روا داشتند، هیچگاه دلیلی بر کاستن از مقام، منزلت و هنر این عزیز سفر کرده نمی شود.

بی شک یاد و خاطره این هنرمند بزرگ، به دلیل آلوده نکردن هنرش به سیاست، برای همیشه در تاریخ گیلان مانا و جاودان خواهد ماند.

این جانب با علم بر اینکه تسلیت واژه ای کوچک در برابر غمی بزرگ است، از درگاه احدیت برای آن مغفور مرحوم طلب آمرزش و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

همچنین گفتنی است در پایان این مراسم، خواهر زنده یاد سیگارچی، با قرائت بیانیه ای، از کلیه افرادی که در روز خاکسپاری، مراسم سوم و هفتم زنده نام احمد سیگارچی شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">