روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

به گزارش وارش نیوز، به نقل از خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت ؛ در پی اتشار خبری مبنی بر ارسال پیامکی زشت و بی شرمانه توسط یکی از نمایندگان به سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گیلان نو و دست به دست شدن متن این خبر و تصویری از پیامک این نماینده در شبکه های اجتماعی گفتگویی با « آرش شعاع شرق»، سردبیر این پایگاه خبری تحلیلی انجام دادیم.

آرش شعاع شرق ، با بیان اینکه این نماینده  بدون هیچ دلیلی اقدام به ارسال پیامکی زشت و بی شرمانه از خط موبایل خود به اینجانب نموده است،اظهار کرد: تا قبل از دریافت این پیامک زشت و بی شرمانه، هیچ تماسی از سوی اینجانب با آن نماینده گرفته نشد و حتی پیامکی هم به ایشان ارسال نکرده ام، که یقیناً این موضوع، در حافظه اطلاعاتی مخابرات موجود است.

وی افزود: احتمال می دهم، دلیل ارسال پیامک از سوی این فرد، به پیگیری های مداوم و انتشار گزارش هایی که از برداشت غیر مجاز شن و ماسه در کوچصفهان و غارت بیت المال توسط نزدیکان این فرد منتشر کرده ام، باز گردد.

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گیلان نو افزود: متاسفانه این روزها مُد گردیده که برخی از حنجره های اجاره ای و فحاش با سو استفاده از نام شهدا و جانبازان، به صرف جانباز بودن، دست به تخریب و توهین منتقدان خود می زنند و با چشم پوشی از اخلاق و انصاف، ادب را زیر پا می گذارند و روحانی و غیر روحانی، فرهنگی و غیر فرهنگی برای شان فرقی ندارد و به هرکس که می خواهند می تازند.

این فعال رسانه ای با اشاره به سخن رهبر انقلاب که “ملاک حال افراد است” تصریح کرد: اگر فردی در جبهه و جنگ حضور داشت و به درجه جانبازی نائل آمد، دلیل نمی شود که امروزه هرآنچه دلش خواست نثار دیگران کند.

شعاع شرق با بیان اینکه همه ما معتقدیم گمنامی بهتر از بد نامی است، تصریح کرد: براستی از یک فرد باید پرسید، فحاشی و توهین به منتقدان خاص بودن است یه نماد بارز بی خاصیتی؟”

وی ادامه داد: آیا حنجره اجاره ای دولت بودن، فامیل بازی و بدون هیچ رزومه ای برای خواهرزاده خود پست مدیریتی گرفتن، نماد خاصیت است؟  دائماً از جوانان ارزشی و انقلابی این مرز بوم شکایت کردن و کسب عنوان ابوشکات و پرونده سازی برای منتقدان دلسوز، معیار خاصیت دار بودن است؟!

شعاع شرق اضافه کرد:  متاسفانه انگار اساس و معیار خاص بودن از منظر این فرد؛ در شانتاژ رسانه ای، مظلوم نمایی، بی اخلاقی، توهین و فحاشی به روحانیت معزز (که اخیراً نمونه ای از آن را دیدیم) خلاصه می شود.

 وی افزود: بنده قصد شکایت از این فرد را نداشتم، اما به دلیل پیام های تهدید آمیز اطرافیان این نماینده، موضوع را از طریق نهاد های نظارتی پیگیری، از حقوق خود دفاع و باز هم اعلام می دارم؛ چنانچه هر اتفاقی برای اینجاب رخ دهد، ایشان را دخیل در آن واقعه می دانم.

وی درخاتمه با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی که “مجلس در راس امور است” اظهار داشت:  بنده بشخصه بسیار متاسفم، که برخی از نمایندگان استان، با بی اخلاقی های خود، جایگاه و شأن و منزلت مجلس و نمایندگی مجلس را پایین می آورند و به جای رسیدگی به امور مردمی در حوزه انتخابیه، دائماً در حال حاشیه سازی و فحاشی برای خودشیرینی نزد دولت هستند.”

به گزارش کاسپین ؛آرش شعاع شرق از افراد فعال در رسانه به شمار می رود که قریب به یک دهه در رسانه های مجازی و مکتوب استانی و کشوری فعالیت دارد.

وی علاوه بر این در حوزه های پژوهشی نیز فعالیت دارد و تا کنون هفت عنوان کتاب در زمینه های گیلانشناسی و تاریخی آماده انتشار دارد. ویراستاری سه عنوان کتاب منتشر شده از دیگر مواردی است که در کارنامه وی به چشم می خورد.



photo_2015-07-01_11-15-37

  • ۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">