روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

چند نکته و تذکر به آرش شعاع شرق

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

یکی از مخاطبین روزنوشت آرش شعاع شرق، که از همکاران رسانه ای نیز می باشد،با ارسال یادداشتی، مواردی را به این روزنامه نگار گیلانی متذکر گردیده که عینآ از نظر می گذرانید؛

سلام آرش عزیز

خوب است که اینچنین از آزادی قلم و بیان دفاع می کنید و صد البته حق هم دارید و با شما موافقم.

فقط نکته در این است که جنابعالی و دوستان و سایر روزنامه نگاران منتقد شهردار، از چه زاویه ای مسأله را نقد می کنید.

شخصاً به عنوان خواننده و دوستدار جنابعالی بر این باورم که این رویکرد[تان]، رویکردی جناحی است و نه ملی و مردمی.

تمامی این پروژه ها، یک پروژۀ ضدمردمی و نئولیبرالیستی است و خیلی محکمتر و دقیق تر و علمی تر می شود از موضع منافع مردم آن را به نقد کشید.

ماجرای پاداش های شهردار به راننده و شفافیت مالی همکاری های شهرداری با برخی نهادها و عدم پرداخت به موقع دستمزد کارگران و... را از جهت حفظ منافع مردم باید به نقد کشید.

مثلاً چه کسی به همان کتاب کذایی خط بحرانو التهاب مجوز داده است، و اگر نشر کتابچه های امنیتی از این دست که مخل آزادی بیان است احتیاجی به مجوز قانونی ندارد، چرا باید آثار ادبی و هنری جوانان گیلان مجوز نشر بگیرند و در فرایندی بوروکراتیک گرفتار سانسور باشند؟

باید ازاین منظر و اینطور حضرات مدعی را به چالش کشید.

ان شاء الله که بندۀ شرمنده، اشتباه کرده و شما نه جناحی، بلکه از موضع دفاع از حقوق و کرامت مردم گیلان وارد چنین جدالی شده باشید.

در هر صورت شجاعت شما قابل تقدیر و احترام است. و افتخار می کنم که مردم گیلان چنین فرزندان روزنامه نگار شجاعی پرورش داده اند که نشانۀ بلوغ اجتماع است.

جنابعالی به عنوان یک جوان گیلانی، نمایندۀ بلوغ و شعور مردم استان هستی؛ برای همین است که اگر به پشتوانۀ جناحی دیگر، به یک جناح انتقاد کنید، اجر خود را ضایع کرده اید.

ارادتمند همیشگی: نیرزنده ترین همکار

✍ روزنوشت آرش شعاع شرق

نظرات  (۴)

آرش جان ،در این عرصه پر تلاش از مشوقاتون بگید.بخصوص این چند ماه اخیر کی همچین ایده هایی بهتون میداد و هروقت گیر میکردید راهنماییتون میکرد 
سلام آرش خان،متنهای زیباتون رو خوندم.این یادداشت رو هم خوندم. جالبه جوانی در این سن و سال اینقدر محبوبیت و اثرگذاری در جامعه دارید. شناخته شده بودن،اثرگذاری در افکار عمومی و همینکه به تنهایی صدای نسلی از جوانان و گروهی از جامعه هستید و به تنهایی حکم یک رسانه رو دارید،نشان از ظرفیت بالا و اخلاص نیت و ایمان بالاتون به کار هست. امیدوارم موفق و سرزنده و پویا باشید و پله های پیشرفت و ترقی رو به حد عالی طی کنید.
خانمneda  ارش خان  نیازی به مشوق ندارد  همه باید  نزدش  درس  انسانیت و  اصالت بیاموزند  ایشان با این سن وسال ٬ بزرگ رسالت گزار  عصر خویشند  اینده نگر ٬ دلسوز  ونمونه عالی برای. نسل امروزند. شما برو خودت را جمع کن. که گیر کردی و در حمایت از دزدان  بیهویت ٬ مزخرف میگویی ٬ وای بر تو و امثالت که نان به نرخ روز میخورید و ارا جیف بلغور میکنید  ارش افتخار ماست  به وجودش میبالیم  وهر گونه توهین را به ساحت گرانقدرش محکوم میکنیم
  • مینا مهدوی
  • سلام
    وبلاگ هواداران آرش شعاع شرق به آدرس http://arash.cofeblog.ir/ شروع به فعالیت کرد.ممنون میشیم همکاری کنید و ما رو در پیوندهاتون لینک کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">