روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

به گزارش خزرآنلاین، درج خبری در سایت گیلان نو با عنوان "تذکر سه فوریتی" واکنش های جالبی را در پی داشته است.

گویا درج این خبر کافی بود تا مدیرمسئول یکی از سایت های خبری استان، خود را در قالب ضمیر نانوشته این مطلب دانسته و این مطلب را به عنوان مطلبی علیه خود ارزیابی کند!

در همین راستا آرش شعاع شرق مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلان نو در مصاحبه با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه به هیچ وجه منظور نگارنده به مدیر سایت مدعی نبوده است، گفت: "در هیچ کجای این مطلب نامی از یک سایت و یا مدیر مسئول آن برده نشده است و حتی نامی از شهرداری رشت و استان گیلان هم به میان نیامده است!! بنده تعجب می کنم که چرا برخی این مطلب را به خود گرفته اند. گویا به خود شک دارند!!"

وی ادامه داد: "در این میان هم این سایت مدعی و هم یکی دیگر از سایت های استان اقدام به بازنشر این مطلب نموده اند و هر دوی آن ها صراحتاً نام گیلان نو را در متن خبر آورده و بنده را متهم به درج مطلبی کرده اند که از اساس صحت ندارد، چرا که در هیچ کجای مطلب منتشر شده در سایت بنده نامی از سایت و شخص خاصی برده نشده است و حالا که فردی مطالب مندرج در سایت بنده را برعلیه خود دانسته و صراحتاً از گیلان نو نام می برد، باید ادعای خود را مبنی بر اینکه منظور خبر سایت بنده به وی بوده را در دادگاه صالحه به اثبات برساند و بنده حق خود را بابت پیگیری قضایی به خصوص از سایتی که تحت اجاره ابوشکات گیلان است، محفوظ می دارم!"

پیوند به پایگاه خبری؛ خزرآنلاین،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">