روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

به گزارش گیلان نو به نقل از گیلان نوین، انتشار لیست انتخاباتی، حمایتی منسوب به اصلاح طلبان، واکنش های متعددی را به همراه داشت.
در همین راستا آرش شعاع شرق روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب با بیان اینکه بنده به لیست اصلاح طلبان و عقیده آنان احترام می گذارم تصریح کرد: ولی به عنوان یک فرد حقیقی و شهروند با گرایش “ملی، مذهبی” و “اصلاح طلبی” به لیست کامل آن رای نخواهم داد.


وی ادامه داد: سلامت، صداقت و اخلاق مهمترین رکن انتخاب یک کاندیدای مجلس برای بنده است، اما متاسفانه یکی از کاندیداهای مورد حمایت نه تنها سلامت، اخلاق و صداقت ندارد، بلکه بویی از مردانگی و جوانمردی نیز نبرده کارنامه عملکردی وی در حوزه های مختلف بیانگر نمره مردودی است.
شعاع شرق با بیان اینکه، بنده از تسامح و تساهل هیئت نظارت در تایید صلاحیت چنین شخصیت هایی در اندیشه ام ادامه داد: مجلس امروز نیاز به افرادی دارد که تا پای جان پیگیر حقوق مردم حوزه انتخابیه خود باشند نه اینکه برای گرفتن امتیاز و یا پست مدیرکلی برای نورچشمی های خود به دفاع از دولت بپردازند و وکیل الدوله شوند!
این فعال رسانه ای افزود: سالیان درازی است که از دوران وکیل الدوله ها گذشته، اما متاسفانه باز کسانی هستند که تفکر وکیل الدوله ای را برای عزیزالدوله شدن در سر می پرورانند و با افتخار خود را وکیل الدوله می دانند و افتخارشان بر این است که به هر قیمتی ملیجک و مقرب دولت شوند!
وی ادامه داد: کسانی که حاضرند رای دهها هزار زن و مرد جوان که با هزار امید و آرزو پای صندوق های رای می آیند را به یک پست ناچیز مدیریتی برای اقوام خود بفروشند و معامله کنند، قابل اعتماد نیستند و هر کار دیگری نیز ممکن است از آنها سر بزند.
شعاع شرق در خاتمه اذعان داشت: اینکه فقط معیار و مبنا بر این باشد، فردی با هرگرایش، عقیده و کارنامه ای، چون شناخته شده است و ذره ای شانس برای پیروزی در انتخابات دارد، در لیست یک طیف خاص قرار بگیرد، به دور از عقلانیت و خرد است و کسانی که به رای مردم پایبند نباشند شرافت و تقوا را زیر پا می گذارند و این به منزله مرگ سیاسی انسانیت است و یک مرده ی سیاسی در مجلس جز بوی تعفن دستاوردی برای نظام و مردم نخواهد داشت.پایان پیام/

پیوند به سایت های گیلان نو، گیلان نوین ، تدبیر روز،

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">