روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

حکم شلاق دو خبرنگار با شکایت یک نماینده

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

گروه سیاسی: پس از اجرای حکم شلاق یک خبرنگار در نجف آباد در کمتر از یک ماه گذشته، این بار «مصطفی براری» و «آرش شعاع‌ شرق» دو خبرنگار گیلانی به شلاق محکوم شده اند.

در پی انتشار خبر صدور حکم شلاق برای دو خبرنگار محلی استان گیلان به اتهام نشراکاذیب و توهین، نماینده مردم رشت در مجلس، این خبر را تایید کرد. جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در گفتگو با عصرخبر اعلام کرد: شکایت اینجانب از این دو نفر صحت دارد و بنا بر کیفرخواست صادره از دادسرا و حکم دادگاه این افراد به شلاق محکوم شده‌اند. جعفرزاده ادامه داد: این افراد از نظر من خبرنگار نیستند و در سایت غیرمجاز مشغول فعالیت بوده اند.


نماینده رشت افزود: برای شکایت از یکی از این افراد اینجانب حداقل ٧٠٠ مورد سند به دلیل توهین و نشر اکاذیب به محکمه قضایی ارائه داده ام و سوء نیت این افراد محرز است و اعلام می کنم که رضایت نخواهم داد. جعفرزاده با اشاره به غیرمجاز بودن این سایت ها، گفت: این سایت ها مجوز هیات نظارت بر مطبوعات و همچنین کارت خبرنگاری نیز از وزارت ارشاد نداشته اند و از طرفی این افراد به حریم خصوصی من و خانواده ام ورود کرده بودند.

پیوند به سایت خبری: بهارنیوز،

  • ۹۵/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">